Warsztat ortograficzny PC-5S-WOR
TREŚCI PROGRAMOWE
- Analiza symptomów charakterystycznych dla dysortografii.
- Zasady pracy z uczniem, który ma trudności z poprawnym zapisem ortograficznym.
- Wybrane metody pracy z uczniem z trudnościami ortograficznymi.
W cyklu 2023L:
- analiza symptomów charakterystycznych dla dysortografii, |
W cyklu 2023Ln:
- analiza symptomów charakterystycznych dla dysortografii, |
W cyklu 2024L:
- analiza symptomów charakterystycznych dla dysortografii, |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna zasady pracy z uczniem, który ma trudności z prawidłowym zapisem ortograficznym.
Zna obraz kliniczny dysortografii.
Umiejętności
Potrafi przygotować scenariusz zajęć do pracy z uczniem, który ma trudności ortograficzne.
Na podstawie analizy wytworów pracy ucznia potrafi ocenić, w których obszarach uczeń wymaga pomocy.
Kompetencje społeczne
Przyjmuje odpowiedzialność za planowane działania.
Planując działania, przestrzega zasady etyki zawodowej.
Literatura
W cyklu 2023L:
Pietras, I. (2008). Dysortografia: uwarunkowania psychologiczne. Gdańsk, Wydawnictwo Harmonia. |
W cyklu 2023Ln:
Pietras, I. (2008). Dysortografia: uwarunkowania psychologiczne. Gdańsk, Wydawnictwo Harmonia. |
W cyklu 2024L:
Pietras, I. (2008). Dysortografia: uwarunkowania psychologiczne. Gdańsk, Wydawnictwo Harmonia. |
Uwagi
W cyklu 2023L:
METODY KSZTAŁCENIA: NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe - 15 godz. Przygotowanie do zajęć - 10 godz. Przygotowanie do zaliczenia - 5 godz. Liczba punktów ECTS - 1 |
W cyklu 2023Ln:
METODY KSZTAŁCENIA: NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe - 9 godz. Przygotowanie do zajęć - 16 godz. Przygotowanie do zaliczenia - 5 godz. Liczba punktów ECTS - 1 |
W cyklu 2024L:
METODY KSZTAŁCENIA: NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe - 9 godz. Przygotowanie do zajęć - 16 godz. Przygotowanie do zaliczenia - 5 godz. Liczba punktów ECTS - 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: