Rewalidacja indywidualna PC-5S-REI1
TREŚCI PROGRAMOWE
- Teoretyczne podstawy rewalidacji. Przedmiot i zakres rewalidacji. Główne kierunki oddziaływań oraz rodzaje zajęć rewalidacyjnych. Zasady konstruowania programów rewalidacji indywidualnej.
- Interpretacja wyników rozpoznania i formułowanie celów do rewalidacji. Określenie trudności ucznia w poszczególnych sferach wynikające z oceny poziomu funkcjonowania.
- Program zajęć rewalidacyjnych – projektowanie w oparciu o diagnozę i opis indywidualnego przypadku.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna cele wychowania i kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Zna metody i formy wychowania i kształcenia uczniów z niepełnosprawnością.
Zna istotę zajęć z zakresu rewalidacji indywidualnej.
Umiejętności
Potrafi dostosować proces kształcenia i wychowania do indywidualnych specjalnych potrzeb ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
Potrafi planować zajęcia rewalidacyjne.
Kompetencje społeczne
Potrafi współpracować w grupie, realizując zadania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: