Metody wspomagające pracę z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-MUT
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie metody percepcyjno-motorycznej N. Kepharta w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Move to Learn w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie pedagogiki zabawy w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Weroniki Sherborne w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie ortoptyki w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji sensorycznej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji bilateralnej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
- Założenia teoretyczne i praktyczne terapii ręki.
W cyklu 2023Z:
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie metody percepcyjno-motorycznej N. Kepharta w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Move to Learn w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie pedagogiki zabawy w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Weroniki Sherborne w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie ortoptyki w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji sensorycznej oraz integracji odruchów w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji bilateralnej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne terapii ręki. |
W cyklu 2023Zn:
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie metody percepcyjno-motorycznej N. Kepharta w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Move to Learn w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie pedagogiki zabawy w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Weroniki Sherborne w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie ortoptyki w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji sensorycznej oraz integracji odruchów w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji bilateralnej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne terapii ręki. |
W cyklu 2024Z:
- Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie metody percepcyjno-motorycznej N. Kepharta w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Move to Learn w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie pedagogiki zabawy w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie Metody Weroniki Sherborne w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie ortoptyki w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji sensorycznej oraz integracji odruchów w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne zastosowanie integracji bilateralnej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Założenia teoretyczne i praktyczne terapii ręki. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna i rozumie założenia teoretyczne metod wspomagających pracę z uczniami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Rozumie zasady prowadzenia zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem wybranych metod wspomagających pracę z uczeniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Umiejętności
Potrafi zaplanować i przeprowadzić zajęcia terapeutyczne dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, zgodnie z zasadami danej metody terapeutycznej.
Potrafi łączyć i integrować wiedzę z zakresu specyficznych trudności w uczeniu się i zastosować odpowiednią metodę terapeutyczną.
Kompetencje społeczne
Wykazuje się refleksyjnością i odpowiedzialnością w planowaniu działań terapeutycznych wobec ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Rozumie potrzebę okazywania empatii dzieciom i uczniom potrzebującym pomocy i wsparcia.
Literatura
W cyklu 2023Z:
Literatura podstawowa: Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2023Zn:
Literatura podstawowa: Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2024Z:
Literatura podstawowa: Literatura uzupełniająca: |
Uwagi
W cyklu 2023Z:
Metody kształcenia: omawianie zagadnień teoretycznych, prezentacja multimedialna, omawianie przypadków, gry dydaktyczne, praca indywidualna i grupowa Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2023Zn:
Metody kształcenia: omawianie zagadnień teoretycznych, prezentacja multimedialna, omawianie przypadków, gry dydaktyczne, praca indywidualna i grupowa Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2024Z:
Metody kształcenia: omawianie zagadnień teoretycznych, prezentacja multimedialna, omawianie przypadków, gry dydaktyczne, praca indywidualna i grupowa Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: