W cyklu 2022Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|
W cyklu 2022Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|
W cyklu 2023Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Jaworska-Jamruszkiewicz, J. (2015). Szybkie czytanie. Poradnik z ćwiczeniami Warszawa: Wyd. Edgard. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Minge, K., Minge, N. (2017). Jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Warszawa: Wyd. Edgard. Nęcka, E. (2018). Trening poznawczy Czy umysł można trenować, tak jak trenuje się mięśnie? Sopot: Wyd. Smak Słowa. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|
W cyklu 2023Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Jaworska-Jamruszkiewicz, J. (2015). Szybkie czytanie. Poradnik z ćwiczeniami Warszawa: Wyd. Edgard. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Minge, K., Minge, N. (2017). Jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Warszawa: Wyd. Edgard. Nęcka, E. (2018). Trening poznawczy Czy umysł można trenować, tak jak trenuje się mięśnie? Sopot: Wyd. Smak Słowa. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|
W cyklu 2024Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Jaworska-Jamruszkiewicz, J. (2015). Szybkie czytanie. Poradnik z ćwiczeniami Warszawa: Wyd. Edgard. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Minge, K., Minge, N. (2017). Jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Warszawa: Wyd. Edgard. Nęcka, E. (2018). Trening poznawczy Czy umysł można trenować, tak jak trenuje się mięśnie? Sopot: Wyd. Smak Słowa. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|
W cyklu 2024Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Bąbel, P., Wiśniak, M. (2018). 12 zasad skutecznej. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Buzan, T. (2020). Rusz głową. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Mapy twoich myśli. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Buzan, T. (2021). Pamięć na zawołanie. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Drapeau, Ch. (2002). Jak uczyć się szybko i skutecznie. Warszawa: Wydawnictwo Klub Dla Ciebie. Drygen, G., Vos, J. (2003). Rewolucja w uczeniu się. Poznań: Zysk i S-ka. Goetz, M. (2019). Rozwijanie umiejętności uczenia się. Warszawa: Wiedza i Praktyka. Nordengen, K. (2018). Mózg ćwiczy. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Święcicka, J. (2009). Trening koncentracji uwagi. Warszawa: Wydawnictwo Diffin.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Angelow, B. (1998). Jak się uczyć skutecznie, szybko i przyjemnie. Poznań: Wydawnictwo Moderski i Ska. Brudnik, E., Moszyńska, A., Owczarska, B. (2010). Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących. Kielce: Wydawnictwo Jedność. Buzan, T. (2021). Podręcznik szybkiego czytania. Łódź: Wydawnictwo Aha!. Jaworska-Jamruszkiewicz, J. (2015). Szybkie czytanie. Poradnik z ćwiczeniami Warszawa: Wyd. Edgard. Linksman, R. (2001). W jaki sposób szybko się uczyć. Warszawa: Wydawnictwo Diogenes. Minge, K., Minge, N. (2017). Jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Warszawa: Wyd. Edgard. Nęcka, E. (2018). Trening poznawczy Czy umysł można trenować, tak jak trenuje się mięśnie? Sopot: Wyd. Smak Słowa. Nordengen, K. (2018). Mózg rządzi. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy. Ostby, H., Ostby, Y. (2018). Jak działa pamięć. Warszawa: Wydawnictwo Marginesy.
|