W cyklu 2020Z:
Literatura podstawowa:
1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca:
1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|
W cyklu 2020Zn:
Literatura podstawowa:
1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca:
1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|
W cyklu 2021Z:
Literatura podstawowa: 1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca: 1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|
W cyklu 2021Zn:
Literatura podstawowa: 1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca: 1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|
W cyklu 2022Z:
Literatura podstawowa: 1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca: 1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|
W cyklu 2022Zn:
Literatura podstawowa: 1. Geldard, K., Geldard, D. (2005). Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi. Gdańsk: GWP. 2. Goldstein, A.P., McGinnis, E. (2001). Skillstreaming. Kształtowanie młodego człowieka. Nowe strategie i perspektywy nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Wydawnictwo Fundacja KARAN. 3. Herbert, M. (2008). Rozwój społeczny ucznia. Poznanie potrzeb i problemów dzieci w okresie dorastania. Gdańsk: GWP. 4. Plummer, D.M. (2010). Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu. Warszawa: Fraszka Wydawnicza. 5. McGinnis, E. (2014). Kształtowanie umiejętności małego dziecka. Przewodnik nauczania umiejętności prospołecznych. Warszawa: Instytut "Amity". 6. Gruszczyk-Kolczyńska, E. (red.) (2019). Wspomaganie rozwoju i wychowanie małych dzieci. Podręcznik dla rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach (s. 73-105). Kraków: Bliżej Przedszkola.
Literatura uzupełniająca: 1.Dąbrowska, M., Rozesłaniec, M. (2009). Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. 2. Gąstoł, A., Jegier, A. (2012). Mój złośnik czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością. Warszawa: Difin. 3. Potempska, E., Sobieska-Szostakiewicz, G. (2003). Rozwój empatii i kompetencji społecznych. Program wychowawczo-terapeutyczny. Warszawa: CMPPP. 4. Deptuła, M., Misiuk, A. (2016). Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 5. Jegier, A., Szurowska, B. (2017) Umiejętności społeczne dzieci. Kształtowanie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci w normie rozwojowej i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Warszawa: Difin.
|