Projekty intermedialne EP-2F-PIM
TREŚCI PROGRAMOWE:
Wykorzystanie projektów intermedialnych w działaniach artystycznych. Działania artystyczne funkcjonujące poza podziałem na klasyczne dyscypliny artystyczne oraz możliwości ich wykorzystania. Przykłady projektów intermedialnych i ich analiza. Realizacja projektów intermedialnych z zachowaniem etapów pracy, takich jak: analiza tematu, przygotowanie koncepcji i przebiegu działania, dobór środków, współpraca w tworzeniu projektów intermedialnych, wykonanie pracy, dokumentacja i prezentacja pracy.
W cyklu 2020L:
TREŚCI Pop-up book - przykłady realizacji MECHANIKA Omówienie potrzebnych materiałów Stworzenie karty z wizerunkiem twarzy Dokumentacja cyfrowa ćwiczeń Projekt mechaniki rozkładówek książki STYLISTYKA Projekt stylistyki książki (użyte techniki plastyczne, format, kolorystyka, typografia itp.) NARRACJA Projekt kolejności rozkładówek książki i ich planowanego oddziaływania na odbiorcę Projekty powinny być udostępnione poprzez Padlet (link) i/lub na platformie Teams DOKUMENTACJA Zajęcia realizowane są co tydzień, naprzemiennie są to: |
W cyklu 2021L:
TREŚCI POP_UP BOOK - temat ZMIANA Pop-up book - przykłady realizacji MECHANIKA Omówienie potrzebnych materiałów Stworzenie karty z wizerunkiem twarzy Dokumentacja cyfrowa ćwiczeń Projekt mechaniki rozkładówek książki STYLISTYKA Projekt stylistyki książki (użyte techniki plastyczne, format, kolorystyka, typografia itp.) NARRACJA Projekt kolejności rozkładówek książki i ich planowanego oddziaływania na odbiorcę DOKUMENTACJA ANIMACJA POKLATKOWA INSPIROWANA TEKSTEM POETYCKIM |
W cyklu 2022L:
TREŚCI ARTYSTYCZNE POMOCE SZKOLNE process design thinking 1. Empatyzacja 2. Określenie problemu/zagadnienia 3. Generowanie pomysłów 4. Tworzenie prototypów 5. Testowanie |
W cyklu 2023L:
TREŚCI ARTYSTYCZNE POMOCE SZKOLNE process design thinking 1. Empatyzacja 2. Określenie problemu/zagadnienia 3. Generowanie pomysłów 4. Tworzenie prototypów 5. Testowanie |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Student potrafi rozpoznać projekt intermedialny.
Student potrafi podać przykłady projektów intermedialnych.
Student potrafi opisywać projekty intermedialne pod względem użytych środków wyrazu.
Umiejętności
Student potrafi stworzyć projekt intermedialny, używając adekwatnych środków wyrazu (uwzględniając współzależność warstwy formalnej i semantycznej).
Student potrafi poprawić stworzony przez siebie projekt intermedialny w oparciu o otrzymane informacje dotyczące sposobów jego oddziaływania.
Student potrafi dokonać prezentacji projektu intermedialnego.
Kompetencje społeczne
Student krytycznie ocenia własny projekt intermedialny.
Student odnosi się do prezentowanych projektów intermedialnych, relacjonując własne odczucia emocjonalne i intelektualne oddziaływanie prac.
Literatura
W cyklu 2020L:
Literatura obowiązkowa: Birmingham D (2011) Pop-Up Design and Paper Mechanics: How to Make Folding Paper Sculpture, GUILD OF MASTER CRAFTSMAN, Pop-Up Tutorial 1 - Introduction – Materials and Basic Theory Pop-Up Tutorial 3 - V-folds Part 2 Pointed V-fold & Obtuse-angle V-fold Pop-Up Tutorial 4 - V-folds Part 3 Asymmetric V-fold Pop-Up Tutorial 15 - Moving Arms - Part 1 Pop-Up Tuorial 57 - Running Figure Literatura uzupełniająca: Carter D., Diaz J. (2004) Let's Make It Pop-Up, Simon & Schuster (New York, NY) |
W cyklu 2021L:
Literatura obowiązkowa: Pop-Up Tutorial 1 - Introduction – Materials and Basic Theory Pop-Up Tutorial 3 - V-folds Part 2 Pointed V-fold & Obtuse-angle V-fold Pop-Up Tutorial 4 - V-folds Part 3 Asymmetric V-fold Pop-Up Tutorial 15 - Moving Arms - Part 1 Pop-Up Tuorial 57 - Running Figure Literatura uzupełniająca: Carter D., Diaz J. (2004) Let's Make It Pop-Up, Simon & Schuster (New York, NY) |
W cyklu 2022L:
Literatura obowiązkowa: Literatura uzupełniająca: Kuang C, Fabricant R (2022) User Friendly. Jak niewidoczne zasady projektowania zmieniają nasze życie, pracę i rozrywkę, Karakter, Kraków |
W cyklu 2023L:
Literatura obowiązkowa: Literatura uzupełniająca: Kuang C, Fabricant R (2022) User Friendly. Jak niewidoczne zasady projektowania zmieniają nasze życie, pracę i rozrywkę, Karakter, Kraków |
Uwagi
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA Zespoły na platformie Teams: |
W cyklu 2021L:
METODY KSZTAŁCENIA Zespoły na platformie Teams: |
W cyklu 2022L:
METODY KSZTAŁCENIA Zespoły na platformie Teams: Grupa 2 (specjalność arteterapeutyczna) NAKŁAD PRACY STUDENTA |
W cyklu 2023L:
METODY KSZTAŁCENIA Zespoły na platformie Teams: Grupa 2 (specjalność arteterapeutyczna) NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: