Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy 51-0F-ANG3-B2
Lektorat z języka obcego (angielski, niemiecki i rosyjski) dla dla studentów I i II roku (semestr I-IV) studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, poziom B2 lub wyższy.
Ze względu na fakt iż zakres materiału jest zróżnicowany w zależności od języka i poziomu grup, wszelkie szczegółowe informacje dotyczące poziomu, zakresu materiału i jego rozkładu na zajęciach, a także literatury i wymagań, będą przygotowane indywidualnie przez wykładowcę i zamieszczone osobno dl a każdej grupy.
W cyklu 2021Z:
Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 3-5 podręcznika podstawowego (Roadmap, Upper Intermediate, Pearson). |
W cyklu 2022Z:
Lektorat z języka obcego (angielski, niemiecki i rosyjski) dla dla studentów I i II roku (semestr I-IV) studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, poziom B2 lub wyższy. |
W cyklu 2022Zn:
Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 3-5 podręcznika podstawowego (Roadmap, Upper Intermediate, Pearson). |
W cyklu 2023Z:
Lektorat z języka obcego (angielski, niemiecki i rosyjski) dla dla studentów I i II roku (semestr I-IV) studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, poziom B2 lub wyższy. |
W cyklu 2023Zn:
Lektorat z języka obcego (angielski, niemiecki i rosyjski) dla dla studentów I i II roku (semestr I-IV) studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, poziom B2 lub wyższy. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka posiada kompetencje z języka obcego na poziomie B2, zna
podstawową terminologię z zakresu nauk społecznych, w tym
studiowanego kierunku; posiada wiedzę o kulturze krajów z danego
obszaru językowego, którą zdobył/-a na zajęciach.
Umiejętności
Student/-ka potrafi zrozumieć główne myśli w złożonych
17
wypowiedziach np. prezentacji, wykładzie, programie TV lub
radiowym, o ile prezenter posługuje się językiem standardowym, mówi
składnie i wyraźnie; potrafi ze zrozumieniem przeczytać fragmenty
współczesnych utworów literackich, opracowań naukowych ze swojej
dziedziny pisanych prostym językiem, dysponuje podstawowym
słownictwem oraz posługuje się prostymi strukturami gramatycznymi,
aby stworzyć spójny i logiczny tekst, CV, list motywacyjny, list
nieformalny.
Potrafi uczestniczyć w dyskusji, umie sformułować swoją opinię.
Prawidłowo stosuje zwroty i wyrażenia kolokwialne. Stosuje
wyrażenia sygnalizujące aprobatę, zdziwienie lub niedowierzanie.
Potrafi przygotować i wygłosić krótką prezentację w języku obcym.
Kompetencje społeczne
Student/-ka jest świadomy/-a własnego sposobu uczenia się i
efektywnie go wykorzystuje.
Kryteria oceniania
Ze względu na różnice występujące pomiędzy grupami w ramach tego samego przedmiotu (język, podręcznik, poziom),, szczegóły są zamieszczone przez Wykładowcę w sylabusie obowiązującym dla konkretnej grupy lektoratowej.
Literatura
Ze względu na różnice występujące pomiędzy grupami w ramach tego samego przedmiotu (język, podręcznik, poziom),, szczegóły są zamieszczone przez Wykładowcę w sylabusie obowiązującym dla konkretnej grupy lektoratowej.
W cyklu 2021Z:
Podręcznik obowiązkowy: Roadmap (Pearson) oraz |
W cyklu 2022Z:
Ze względu na różnice występujące pomiędzy grupami w ramach tego samego przedmiotu (język, podręcznik, poziom),, szczegóły są zamieszczone przez Wykładowcę w sylabusie obowiązującym dla konkretnej grupy lektoratowej. |
W cyklu 2022Zn:
Podręcznik obowiązkowy: Roadmap (Pearson) oraz |
W cyklu 2023Z:
Ze względu na różnice występujące pomiędzy grupami w ramach tego samego przedmiotu (język, podręcznik, poziom),, szczegóły są zamieszczone przez Wykładowcę w sylabusie obowiązującym dla konkretnej grupy lektoratowej. |
W cyklu 2023Zn:
Ze względu na różnice występujące pomiędzy grupami w ramach tego samego przedmiotu (język, podręcznik, poziom),, szczegóły są zamieszczone przez Wykładowcę w sylabusie obowiązującym dla konkretnej grupy lektoratowej. |
Uwagi
W cyklu 2021Z:
- metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka - praca w parach i grupach - multimedialne techniki nauczania strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe i kompensacyjne), pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) - ćwiczenia na Platformie Internetowej, rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania oraz znajomość struktur gramatycznych i leksykalnych Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe: ćwiczenia 30 godz. Przygotowanie się do zajęć, lektury - 5 Przygotowanie się do egzaminu - 15 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji -2 Praca przy pomocy platformy internetowej - 5 Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2. |
W cyklu 2022Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2022Zn:
- metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka - praca w parach i grupach - multimedialne techniki nauczania strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe i kompensacyjne), pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) - ćwiczenia na Platformie Internetowej, rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania oraz znajomość struktur gramatycznych i leksykalnych Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe: ćwiczenia 30 godz. Przygotowanie się do zajęć, lektury - 5 Przygotowanie się do egzaminu - 15 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji -2 Praca przy pomocy platformy internetowej - 5 Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2. |
W cyklu 2023Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2023Zn:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: