Public relations 20-FF-PUR
Treści programowe:
1.Istota public relations.
2.Public relations, marketing społeczny i marketing zaangażowany.
3.Środki public relations i możliwości ich wykorzystania.
4.Public relations w praktyce oświatowej – przykłady praktyczne i ich ocena.
5.Public relations w technice warsztatowej – tworzenie podstaw dla „dobrej praktyki public relations”.
W cyklu 2022L:
Treści programowe: 1. Istota public relations |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Literatura proponowana:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997.
2. Black S., Public relations, Warszawa 1999.
3. Cialdini R. B., Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańsk 2001.
4. Jasiecki, K., Moleda-Zdziech, M., Kurczewska, U., Lobbing – sztuka
skutecznego wywierania wplywu, Dom Wydawniczy ABC, 2000;
5.Szyfter J., Public Relations w Internecie, Gliwice 2005
6. Kotler P., Lee N., Marketing w sektorze publicznym. Mapa drogowa wyższej efektywności, Warszawa 2007.
7.Krzyzowska, O., Szczepaniak, R., Nietypowe przypadki Public Relations,
Wydawnictwo One Press, 2003;
8. Maison D., Wasilewski P., Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, Fundacja Komunikacji Społecznej, Warszawa 2002.
9. Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005.
W cyklu 2022L:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
Uwagi
W cyklu 2022L:
Warunki zaliczenia: Podstawy zaliczenia przedmiotu: ECTS - 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: