Media, reklama i public relations w praktyce 20-FF-MPR
Wyrobienie w przyszłych praktykach branży medialnej nawyku regularnej krytycznej lektury kluczowego metamedialnego magazynu, w miarę możliwości opartej o podstawowe kategorie socjologiczne.
Wprowadzenie do studiowania specjalności socjologia mediów.
Zawody medialne i zawody, w których potrzebne jest rozumienie mediów i kontakt z mediami.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem.
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa
Uwagi
W cyklu 2020L:
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: