Kształtowanie i rozwijanie inteligencji emocjonalnej 20-FF-KIR1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
1. Przedstawienie teorii inteligencji emocjonalnej 2. Rola emocji w funkcjonowaniu człowieka 3. Poznanie metod pomiaru inteligencji emocjonalnej ((Kwestionariusz INTE, POPULARNY KWESTIONARIUSZ INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ). 4. Inteligencja emocjonalna jako kompetencja osobista: - samoświadomość, czyli emocjonalna, samoświadomość swoich mocnych stron orz kształtowanie poczucia własnej wartości) - samoregulacja - umiejętność wyrażania emocji, ustalania i kierowania się systemem własnej hierarchii wartości motywacja - umiejętność motywowania się i odpowiedniego reagowania na sytuacje trudne i stresujące 5. Inteligencja emocjonalna jako kompetencja społeczna: - ćwiczenie empatii w rożnych sytuacjach społecznych - Ćwiczenie umiejętności społecznych (wyrażania emocji, właściwego komunikowania się -postawy asertywnej. 6. Znaczenie i świadomość potrzeby kształtowania u siebie oraz u dzieci i młodzieży inteligencji emocjonalnej |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab7c3c1d73baf44459a27765b7c3f0c08%40thread.tacv2/conversations?groupId=5f7c81ac-3f6b-4ee2-99dd-a6b1e69754a8&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA Wykład, pokaz multimedialny, zadania do wykonania, ćwiczenia w grupach. NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe (ćwiczenia) - 30h Przygotowanie się do zajęć, lektury - 20h Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: