Praktyki w mediach 20-4P-PWM1
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Uczenie się oparte na doświadczeniu - praktyczne zetknięcie z mediami w sposób ułatwiający późniejsze rozeznanie się uczestnika zajęć na rynku mediów.
2. Samodzielne włączenie się uczestników w wybrane środowisko medialne.
3. Media a Internet.
4. Analiza wybranych mechanizmów ze świata mediów, marketingu i public relations.
5. Obserwacja uczestniczące w mediach.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
K_W01 Student/-ka ma podstawową wiedzę o mediach lokalnych i ogólnopolskich.
K_W05 Posiada wiedzę o strukturze redakcji w mediach drukowanych i elektronicznych.
Umiejętności
K_U04 Student/-ka potrafi napisać i zredagować proste informacje dziennikarskie na potrzeby różnych rodzajów czasopism i gazet.
K_U05 Umie przeprowadzać krótkie wywiady, opracowywać teksty dziennikarskie.
K_U03 Posiada umiejętność znajdowania tematów do materiałów dziennikarskich i korzystania z różnych źródeł informacji.
Kompetencje społeczne
K_K01 Student/-ka uznaje znaczenie wiedzy, jest gotowy/-owa do krytycznego odbioru treści.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: