W cyklu 2020Z:
Literatura obowiązkowa Bernard, H. S., MacKenzi, K. R. (red.) (2001). Podstawy terapii grupowej. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Knowles, M.S., Holton III, E.F., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki. Warszawa: PWN. Oyster, C. K. (2002). Analiza procesów grupowych. Warszawa: Zysk i s-ka. Zadworna-Cieślak, M. Ogińska-Bulik, N. (2011). Zachowania zdrowotne młodzieży - uwarunkowania podmiotowe i rodzinne. Warszawa: Difin SA.
Literatura uzupełniająca Harwas-Napierała, B. Trempała, J. (red.) (2010). Psychologia rozwoju człowieka. Charakterystyka okresów życia człowieka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Jarmuż, S. i Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Wrocław: Moderator.
|
W cyklu 2021Z:
Literatura obowiązkowa Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator. Rozdz. 3 Treści omówione to nie znaczy treści przyswojone (str. 63-79) Rozdz. 10 Zwiększaj korzyści płynące z ćwiczeń (str. 205-228) M.S. Gazaniga (2011). Istota człowieczeństwa : co czyni nas wyjątkowymi. Sopot : Wydawnictwo Smak Słowa. Rozdział 3 ‘Duży mózg a rozwój relacji społecznych’ (str. 87-120). Bernard, H. S. i MacKenzi, K. R. (red.)(2001). Podstawy terapii grupowej. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Rozdz. 2 „Rozwojowa struktura systemu …” (str. 47-68). Knowles, M.S., Holton III, E.F., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki. Warszawa: PWN. Rozdz. 4 Teoria uczenia się dorosłych – andragogika (str. 42-72) Rozdz. 8 Uczenie się dorosłych w kontekście rozwoju kadr pracowniczych (str.152-167) Oyster C. K. (2000). Grupy. Poznań: Zysk i s-ka. Rozdz. 3 „Rozwój grupy i socjalizacja” (str. 81-106); Rea, L. (2019). Planowanie i projektowanie szkoleń. Łódź: Wydawnictwo Nieoczywiste. Rozdz. 4 Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego (str.72-87) Jarmuż, S. i Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Wrocław: Moderator. Rozdz. IV „Trener w akcji” (str. 83-120); Rozdz. VI „Trudne sytuacje w pracy trenera” (str. 165-224). Zadworna Cieślak, M. Ogińska-Bulik, N. (2011). Zachowania zdrowotne młodzieży-uwarunkowania podmiotowe i rodzinne. Warszawa: Difin SA. Rozdz. 2 „Kształtowanie i zmiana zachowań zdrowotnych” (str. 45-62); Rozdz. 3 „Uwarunkowania zachowań zdrowotnych” (str. 63-104).
Literatura uzupełniająca, pozostałe fragmenty: Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator Jarmuż, S., Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Praktyka prowadzenia szkoleń. Wrocław: Moderator Łaguna, M. (2008). Szkolenie. Jak je prowadzić, by … Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
|
W cyklu 2022Z:
Literatura obowiązkowa: M.S. Gazaniga (2011). Istota człowieczeństwa : co czyni nas wyjątkowymi. Sopot : Wydawnictwo Smak Słowa. Rozdział 3 ‘Duży mózg a rozwój relacji społecznych’ str. 87-120. Bernard, H. S. i MacKenzi, K. R. (red.)(2001). Podstawy terapii grupowej. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Rozdz. 2 „Rozwojowa struktura systemu …” str. 47-68. Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator. Rozdz. 3 Treści omówione to nie znaczy treści przyswojone (str. 63-79) Knowles, M.S., Holton III, E.F., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki. Warszawa: PWN. Rozdz. 4 Teoria uczenia się dorosłych – andragogika 42-72 Rozdz. 8 Uczenie się dorosłych w kontekście rozwoju kadr pracowniczych 152-167 Oyster C. K. (2000). Grupy. Poznań: Zysk i s-ka. Rozdz. 3 „Rozwój grupy i socjalizacja” str. 81-106; Jarmuż, S. i Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Wrocław: Moderator. Rozdz. IV „Trener w akcji” str. 83-120; Rozdz. VI „Trudne sytuacje w pracy trenera” str. 165-224. Zadworna Cieślak, M. Ogińska-Bulik, N. (2011). Zachowania zdrowotne młodzieży-uwarunkowania podmiotowe i rodzinne. Warszawa: Difin SA. Rozdz. 2 „Kształtowanie i zmiana zachowań zdrowotnych” str. 45-62; Rozdz. 3 „Uwarunkowania zachowań zdrowotnych” str. 63-104.
Literatura uzupełniająca (pozostałe fragmenty z niżej wymienionych): Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator. Łaguna, M. (2004). Szkolenia. Jak je prowadzić, by… Gdańsk: GWP. Jarmuż, S. i Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Wrocław: Moderator.
|
W cyklu 2022Zn:
Literatura obowiązkowa Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator. Rozdz. 3 Treści omówione to nie znaczy treści przyswojone (str. 63-79) Rozdz. 10 Zwiększaj korzyści płynące z ćwiczeń (str. 205-228) M.S. Gazaniga (2011). Istota człowieczeństwa : co czyni nas wyjątkowymi. Sopot : Wydawnictwo Smak Słowa. Rozdział 3 ‘Duży mózg a rozwój relacji społecznych’ (str. 87-120). Bernard, H. S. i MacKenzi, K. R. (red.)(2001). Podstawy terapii grupowej. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Rozdz. 2 „Rozwojowa struktura systemu …” (str. 47-68). Knowles, M.S., Holton III, E.F., Swanson, R.A. (2009). Edukacja dorosłych. Podręcznik akademicki. Warszawa: PWN. Rozdz. 4 Teoria uczenia się dorosłych – andragogika (str. 42-72) Rozdz. 8 Uczenie się dorosłych w kontekście rozwoju kadr pracowniczych (str.152-167) Oyster C. K. (2000). Grupy. Poznań: Zysk i s-ka. Rozdz. 3 „Rozwój grupy i socjalizacja” (str. 81-106); Rea, L. (2019). Planowanie i projektowanie szkoleń. Łódź: Wydawnictwo Nieoczywiste. Rozdz. 4 Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego (str.72-87) Jarmuż, S. i Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Wrocław: Moderator. Rozdz. IV „Trener w akcji” (str. 83-120); Rozdz. VI „Trudne sytuacje w pracy trenera” (str. 165-224). Zadworna Cieślak, M. Ogińska-Bulik, N. (2011). Zachowania zdrowotne młodzieży-uwarunkowania podmiotowe i rodzinne. Warszawa: Difin SA. Rozdz. 2 „Kształtowanie i zmiana zachowań zdrowotnych” (str. 45-62); Rozdz. 3 „Uwarunkowania zachowań zdrowotnych” (str. 63-104).
Literatura uzupełniająca, pozostałe fragmenty: Clark R. C. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator Jarmuż, S., Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Praktyka prowadzenia szkoleń. Wrocław: Moderator Łaguna, M. (2008). Szkolenie. Jak je prowadzić, by … Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
|