Elementy pracy z dzieckiem dwujęzycznym i wielokulturowym 20-3S-EPD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
- Student zna definicję wielokulturowości i wielojęzyczności
- Rozumie znaczenie diagnozowania i umiejętnego wspierania rozwoju dzieci wychowanych w innej kulturze i w rodzinach wielokulturowych
- Rozumie i jest w stanie wyliczyć czynniki wpływające na trudności adaptacyjne dziecka wielokulturowego
- Zna teoretyczne podstawy diagnozy i działań wspierających dziecko dwujęzyczne i wielokulturowe
Umiejętności
- Student potrafi wybrać metody i narzędzia dla diagnozy psychologicznej dziecka wielokulturowego
- Potrafi przeprowadzić diagnozę i zaprojektować oddziaływanie wspierające rozwój dziecka wielokulturowego
Kompetencje społeczne
- Student współpracuje w grupie zadaniowej
- Odznacza się dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań wspierających dziecko dwujęzyczne i wielokulturowe
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: