Zaburzenia rozwoju małych dzieci i formy stymulacji 10-FF-ZRD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PEP1_W05 Posiada ogólną znajomość budowy i funkcji organizmu ludzkiego, zna podstawowe pojęcia i mechanizmy psychospołeczne związane ze zdrowiem, jego
ochroną i promocją w zakresie niezbędnym dla wybranej działalności praktycznej
powiązanej ze studiowaną specjalnością. Rozumie rolę czynników zaburzających
rozwój, różnicuje rozwój prawidłowy i zaburzony.Orientuje się w profilaktyce zaburzeń
rozwojowych u dzieci. Na podstawie obserwacji i analizy zachowania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego.
PEP1_U05 Potrafi diagnozować i prognozować sytuację życiową jednostek oraz planować i realizować działania praktyczne w wybranym obszarze działalności pedagogicznej. Wie, do kogo się zwrócić o pomoc w przypadku ostrzej manifestujących się
zaburzeń rozwojowych.
PEP1_K03 Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: