Rozszerzona diagnoza logopedyczna 10-5S-RDL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2_KK_W04, PC2_KK_W05, PC2_KK_W06
Umie wyjaśnić wpływ złożonych patomechanizmów na rozwój dziecka (funkcjonowanie osoby) ze szczególnym uwzględnieniem stanu komunikacji oraz uszeregować je według siły ich oddziaływania
PC2_KK_W01, PC2_KK_W06, PC2_KS_W05, PC2_KK_W07
Zna metody, narzędzia i techniki badania umożliwiające rozpoznanie złożonych zaburzeń w porozumiewaniu się (funkcjonowaniu)
PC2_KS_U01, PC2_KK_U02, PC2_KS_U03, PC2_KS_U02
Poddaje trafnej analizie u prezentowanych pacjentów niejednoznaczne objawy złożonych zaburzeń rozwoju (funkcjonowania) dzieci (osób) oraz patomechanizmy tych zaburzeń
PC2_KS_U02, PC2_KK_U02, PC2_KS_U03
Potrafi sformułować diagnozę logopedyczną uwzględniającą złożoność patomechanizmów zaburzeń w porozumiewaniu się, określić cel usprawniania danej osoby, rokowania i opracować dla niej program usprawniania
PC2_KS_U01, PC2_KS_U02, PC2_KK_U02, PC2_KS_U03
Potrafi sporządzić protokół z przeprowadzonego badania logopedycznego osoby ze złożonymi trudnościami w porozumiewaniu się oraz opinię logopedyczną
PC2_KK_K04, PC2_KS_K01
Ma poczucie odpowiedzialności za wskazówki diagnostyczne i terapeutyczne w przypadkach złożonych zaburzeń w porozumiewaniu się
PC2_KK_K04, PC2_KS_K01, PC2_KS_K02
Potrafi skierować rodziców lub opiekunów pacjenta do odpowiednich specjalistów w celu uszczegółowienia diagnozy oraz uzyskania pomocy wielospecjalistycznej
PC2_KK_K01
Jest świadomy konieczności doskonalenia umiejętności zawodowych dotyczących diagnozy i terapii osób ze złożonymi zaburzeniami w porozumiewaniu się
Praktyki zawodowe
Przedmiot ten łączy się z praktyką pedagogiczną dyplomową.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: