Podstawy prawne dla konstruowania programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej 10-5S-PKP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W04 PC2_KS_W01 Ma pogłębioną wiedzę na temat prawnych uregulowań udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich filozoficzno-socjologicznych podstaw
PC2_KS_W04 Zna zasady konstruowania planu działań wspierających oraz karty indywidualnych potrzeb ucznia
Umiejętności
PC2_KS_U02 Potrafi dokonać analizy opinii (i innych dokumentów ucznia)
PC2_KS_U02 Potrafi skonstruować kartę indywidualnych potrzeb ucznia oraz plan działań wspierających dla wybranej grupy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K01 Ma świadomość potrzeby współpracy w Zespole w celu udzielenia efektywnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
PC2_KS_K01 Ma świadomość podejmowanych decyzji, prowadzonych działań oraz ich skutków
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: