Problemy integracji sensorycznej u dzieci z dysfunkcją wzroku 10-5S-PIW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W01 Wykazuje się znajomością aktualnie obowiązującej klasyfikacji zaburzeń przetwarzania sensorycznego (SPD)
PC2_KS_W01 Wykazuje się znajomością objawów poszczególnych zaburzeń w zakresie SI
PC2_KS_W05 Rozumie specyfikę rozwoju procesów integracji sensorycznej u dzieci z dysfunkcją wzroku
Umiejętności
PC2_KS_U03 Potrafi wnioskować o rodzaju trudności SI u dziecka z dysfunkcją wzroku na podstawie obserwacji jego zachowania
PC2_KS_U03 Umie ocenić dostosowanie środowiska do potrzeb sensorycznych dziecka z dysfunkcją wzroku
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K02 Efektywnie współpracuje w małej grupie zadaniowej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: