Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W01Zna teoretyczne założenia i zasady konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
PC2_KS_W03 PC2_KS_W04 Zna zasady ewaluacji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
Umiejętności
PC2_KS_U02 Potrafi skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
PC2_KS_U02 Umie interpretować dane diagnostyczne
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K01 Ma świadomość odpowiedzialności za należyte konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
PC2_KS_K02 Potrafi współpracować w grupie, realizując określone zadania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: