Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka 10-5S-PIE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
PC2_KS_W01
Zna teoretyczne założenia i zasady konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
PC2_KS_W03
PC2_KS_W04
Zna zasady ewaluacji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
PC2_KS_U02
Potrafi skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
PC2_KS_U02
Umie interpretować dane diagnostyczne
PC2_KS_K01
Ma świadomość odpowiedzialności za należyte konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)
PC2_KS_K02
Potrafi współpracować w grupie, realizując określone zadania
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: