Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-5S-NAE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC2_KS_W02 Opisuje i wyjaśnia pogłębioną i rozszerzoną wiedzę z zakresu układu nerwowego
PC2_KS_W01 Wymienia i opisuje na poziomie rozszerzonym elementy budowy i funkcjonowania poszczególnych zmysłów, a także odruchów niemowlęcych w procesie uczenia się
PC2_KS_W02 Przedstawia i opisuje na poziomie rozszerzonym neuronalne uwarunkowania aktywności poznawczej, ruchowej, emocjonalno-społecznej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w procesie uczenia się
PC2_KS_U01 Uzasadnia, porównuje i wykrywa zależności pomiędzy uczeniem się/umiejętnościami szkolnymi a dojrzewaniem układu nerwowego
PC2_KS_U02 Wykorzystuje i integruje wiedzę oraz rozwiązuje sytuacje problemowe dotyczące funkcjonowania układu nerwowego i uczenia się dziecka/ucznia
PC2_KS_U01 Ocenia i wyjaśnia znaczenie procesów poznawczych, emocjonalno-motywacyjnych, mowy, sfery motorycznej w procesie uczenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC2_KS_K01 Jest świadomy znaczenia wiedzy neurofizjologicznej w procesie uczenia się
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: