Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W01 Rozróżnia techniki i metody pracy uczniem z zaburzeniami zachowania
Umiejętności
PC2_KS_U01 Analizuje złożony przypadek ucznia z ADHD, ODD
PC2_KS_U02 Projektuje kodeks zasad i konsekwencji obowiązujących w dwóch środowiskach ucznia
PC2_KS_U02 Opracowuje kwestionariusze wywiadów, obserwacji, itd. niezbędnych do przygotowania planu terapii ucznia z ADHD/ODD
PC2_KS_U03 Projektuje w grupie zadaniowej plan terapii ucznia z ADHD/ODD w domu i w szkole
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K01 Dokonuje samooceny własnych kompetencji w zakresie planowania i realizowania zajęć terapeutycznych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: