Metodyka wspomagania osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 10-5S-MWN2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2-KS-W02Zna ogniwa procesu dydaktyczno-terapeutycznego
PC2-KS-W03Znapodstawę programową
PC2-KK-W04Zna zasady dydaktyki spec. , które należy uwzględniać w pracy z uczniem z niepełnosprawnością sprzężoną
PC2-KS-W03Zna , formy i środki wykorzystywane w pracy z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną
PC2-KS-W05Zna czynniki warunkujące określanie celów, dobór metod, środków i form w procesie edukacji i terapii osób ze złożona niepełnosprawnością
PC2-KK-W03Zna podstawowe założenia współpracy ze specjalistami uczestniczącymi w procesie edukacji i rehabilitacji oraz z rodziną osób ze złożona niepełnosprawnością
Umiejętności
PC2-KS-U01Umie dostosować metody, formy i środki pracy z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną adekwatnie do ich możliwości psychofizycznych
PC2-KS-U02W oparciu o diagnozę funkcjonalną umie sformułować cele pracy edukacyjno-terapeutycznej do możliwości i potrzeb osoby z niesprawnością złoconą
PC2-KS-U02Potrafi krytycznie analizować literaturę przedmiotu
PC2-KK-U02Umie dokonać krytycznej refleksji na temat zajęć obserwowanych podczas hospitacji zajęć realizowanych z uczniami z niepełnosprawnością sprzężoną
Kompetencje społeczne
PC2-KS-K02Potrafi pracować w grupie zadaniowej
PC2-KS-K04Potrafi przyjmować aktywną postawę w czasie hospitowanych zajęć
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: