Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem 10-5S-MWA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W01Zna cele i formy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem
PC2_KS_W01Zna metody wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
PC2_KS_W05Potrafi zdefiniować specjalnej potrzeby dziecka z autyzmem do 6 r.ż.
Umiejętności
PC2_KS_U02Potrafi skonstruować indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju
dziecka na podatnie wyników diagnozy nozologicznej i funkcjonalnej
PC2_KS_U02Potrafi opracować scenariusz zajęć wczesnego wspomagania rozwoju.
PC2_KS_U02Potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem
PC2_KS_U02Potrafi zaprojektować procedurę oceny skuteczności procesu
wczesnego wspomagania rozwoju
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K02Potrafi pracować w grupie zadaniowej
PC2_KS_K01Ma świadomość odpowiedzialności za prowadzone działania w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem
PC2_KS_K02Jest gotowy do współpracy ze specjalistami w zakresie planowania i realizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: