Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z autyzmem 10-5S-MTA1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2019Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W05 Zna konsekwencje zaburzeń ze spektrum zaburzeń autystycznych dla uczenia się na sposób szkolny oraz rozwoju społecznego
PC2_KS_W02 Zna współczesne metody terapii dzieci autystycznych
Umiejętności
PC2_KS_U02 Potrafi określić zakres dostosowania programu nauczania do specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów z autyzmem i innymi zaburzeniami ze spektrum zaburzeń autystycznych
PC2_KS_U02 Potrafi zastosować zasady pracy z uczniami autystycznymi do modyfikacji zajęć
PC2_KS_U03 Potrafi, na podstawie orzeczenia oraz WOPFU określić cele terapeutyczne wobec ucznia ze spectrum zaburzeń autystycznych
Kryteria oceniania
Metody kształcenia:
Wykład, dyskusja, opis, praca z książką, pokaz zajęć praktycznych, instruktaż, film.
Kolokwium pisemne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: