Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10-5S-MPM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2_KS_W01 Ma uporządkowaną i usystematyzowaną wiedzę z zakresu prowadzenia zajęć z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
PC2_KS_W02 Wyjaśnia metodę postępowania z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki korzystając z poszerzonej, uporządkowanej wiedzy
PC2_KS_W02 Ma uporządkowaną usystematyzowaną wiedzę na temat metodyki wykonywania zadań w procesie terapeutycznym
Umiejętności
PC2_KS_U03 Ma pogłębione umiejętności obserwowania działalności dziecka w trakcie wykonywania zadań matematycznych w celu wskazania przyczyny trudności ucznia
PC2_KS_U02 Ma pogłębione umiejętności racjonalnego zaproponowania metod oraz pomocy dydaktycznych do prowadzonej działalności terapeutycznej podejmowanej w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
PC2_KS_U03 Ma pogłębione umiejętności zanalizowania przydatności wybranych metod i „dobrych praktyk” do realizacji działań terapeutycznych podejmowanych w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
PC2_KS_U01 Posiada pogłębione umiejętności zbudowania planu postępowania terapeutycznego wobec dziecka ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Kompetencje społeczne
PC2_KS_K01 Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, projektuje działania pedagogiczne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: