Metodyka wspomagania osób głuchoniewidomych 10-5S-MOG1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2-KS-W03 Zna podstawę programową dla dzieci głuchoniewidomych
PC2-KS-W04 Zna zasady dydaktyki spec., które należy uwzględniać w pracy z uczniem głuchoniewidomym
PC-KS-W05 Zna metody (w tym metody komunikacji), formy i środki wykorzystywane w pracy z uczniami głuchoniewidomymi z różnych kategorii
Umiejętności
PC2-KS-U01 Umie posługiwać się różnymi metodami komunikacji oraz dostosować metody, formy i środki pracy z uczniami głuchoniewidomymi adekwatnie do ich możliwości słuchowo-wzrokowych oraz psychofizycznych
PC2-KS-K02 W oparciu o diagnozę funkcjonalną umie sformułować cele pracy edukacyjno-terapeutycznej odpowiednie do możliwości i potrzeb osoby głuchoniewidomej
PC2-KS-U03 Umie dokonać oceny obserwowanych zajęć z dziećmi dzieckiem głuchoniewidomym pod względem merytorycznym, metodycznym i rewalidacyjnym
PC2-KK-U02 Umie dokonać krytycznej refleksji na temat zajęć obserwowanych podczas hospitacji zajęć realizowanych z uczniami głuchoniewidomymi
PC2-KS-U01 Potrafi nawiązywać pozytywne relacje z uczniami głuchoniewidomymi w czasie hospitowanych zajęć
Kompetencje społeczne
PC2-KK-K01 Potrafi prowadzić ukierunkowaną rozmowę z nauczycielem prowadzącym na temat hospitowanych zajęć z dzieckiem głuchoniewidomym
PC2-KK-K01 Potrafi przyjmować aktywną postawę w czasie hospitowanych zajęć z dzieckiem głuchoniewidomym
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: