Metodyka wspomagania osób głuchoniewidomych 10-5S-MOG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2-KS-W03 Zna podstawę programową dla dzieci
głuchomniewidomych
PC2-KS-W04 Zna zasady dydaktyki spec., które należy uwzględniać w
pracy z uczniem głuchoniewidomym.
PC-KS-W05 Zna metody (w tym metody komunikacji), formy i środki
wykorzystywane w pracy z uczniami głuchoniewidomymi z
różnych kategorii.,
PC2-KS-U01 Umie posługiwać się różnymi metodami komunikacji oraz
dostosować metody, formy i środki pracy z uczniami
głuchoniewidomymi adekwatnie do ich możliwości
słuchowo-wzrokowych oraz psychofizycznych.
PC2-KS-K02 W oparciu o diagnozę funkcjonalną umie sformułować
cele pracy edukacyjno-terapeutycznej odpowiednie do
do możliwości i potrzeb osoby głuchoniewidomej.
PC2-KS-U03 Umie dokonać oceny obserwowanych zajęć z dziećmi /
dzieckiem głuchoniewidomym pod względem
merytorycznym, metodycznym i rewalidacyjnym.
PC2-KK-U02 Umie dokonać krytycznej refleksji na temat zajęć
obserwowanych podczas hospitacji zajęć realizowanych z
uczniami głuchoniewidomymi.
PC2-KS-K01 Potrafi nawiązywać pozytywne relacje z uczniami
głuchoniewidomymi w czasie hospitowanych zajęć.
PC2-KK-U01 Potrafi prowadzić ukierunkowaną rozmowę z
nauczycielem prowadzącym na temat hospitowanych
zajęć z dzieckiem głuchoniewidomym.
PC2-KK-U01 Potrafi przyjmować aktywną postawę w czasie
hospitowanych zajęć z dzieckiem głuchoniewidomym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: