Metodyka nauczania czytania i pisania 10-5S-MNC
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2_KK_W02 Opisuje i wyjaśnia czytanie jako proces komunikowania
interpersonalnego i społecznego,
ich prawidłowości i zakłócenia, zna funkcje oceny
umiejętności czytania i pisania, rodzaje tekstów do
czytania i pisania, usprawnianie umiejętności czytania i
pisania
PC2_KS_W03 Opisuje i wyjaśnia teorie dotyczące procesu
intelektualnego jakim jest opanowanie umiejętności
czytania i pisania, psycholingwistycznych podstaw
czytania, przebiegu procesu czytania, rozumie
różnorodne uwarunkowania tych procesów w
strukturze poznawczej, psychomotorycznej,
sensorycznej, semantycznej, krytyczno twórczej,
grafomotorycznej, motywacyjnej, słownikowo-
pojęciowej
PC2_KS_W05 Opisuje strategie i etapy kształtowania umiejętności
czytania i pisania oaz alternatywne metody nabywania
tych umiejętności, zna właściwości czytającego
podmiotu, własności czytanego tekstu, metody
początkowej nauki czytania, eksperymentalne metody
nauki czytania
PC2_KS_U01 Analizuje i stosuje wiedzę teoretyczną z zakresu
procesu czytania i pisania w projektach metodycznych
PC2_KS_U02 Określa prawidłowości i zaburzenia występujące w
procesie nauki czytania i pisania
PC2_KS_U03 Opracowuje praktycznym projekt zastosowania
poznanych metod nauki czytania i pisania
PC2_KS_K01 Dyskutuje o złożoności procesu czytania i pisania
i potrafi łączyć wiedzę w indywidualnych projektach
PC2_KS_K02 Prezentuje postawę gotowości do zauważania
indywidualnych możliwości do czytania i pisania oraz
poszukuje optymalnych rozwiązań w zakresie
alternatywnych i efektywnych metod nauki czytania
i pisania
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: