Konstruowanie planu działań wspierających (PDW) 10-5S-KPD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC2_KS_W04, PC2_KS_W01 Ma pogłębioną wiedzę na temat prawnych uregulowań udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich filozoficzno-socjologicznych podstaw
PC2_KS_W04 Zna zasady konstruowania planu działań wspierających (PDW) oraz karty indywidualnych potrzeb ucznia (KIPU)
PC2_KS_U02 Potrafi dokonać analizy opinii (i innych dokumentów ucznia)
PC2_KS_U02 Potrafi skonstruować kartę indywidualnych potrzeb ucznia (KIPU) oraz plan działań wspierających (PDW) dla wybranej grupy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC2_KS_K01 Ma świadomość potrzeby współpracy w Zespole w celu udzielenia efektywnej pomocy psychologicznopedagogicznej
PC2_KS_K01 Ma świadomość podejmowanych decyzji, prowadzonych działania oraz ich skutków
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: