Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) 10-5S-DUS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2_KS_W01 Zna na poziomie rozszerzonym koncepcje procesu diagnostycznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz uczeniu się matematyki z uwzględnieniem jego różnorodnych uwarunkowań, omawia je używając specjalistycznej terminologii
PC2_KS_W05 Charakteryzuje metody, techniki i narzędzia diagnostyczne stosowane w specjalistycznej diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się oraz uzasadnia ich wybór
PC2_KS_U03 Analizuje złożone sytuacje diagnostyczne i wytycza kierunki diagnozy
PC2_KS_U02, PC2_KS_W03 Opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski do działań terapeutycznych
PC2_KS_U03 Potrafi zaprojektować własne narzędzia badawcze (do wybranego elementu diagnozy)
PC2_KS_U01 Łączy zdiagnozowane u ucznia dysfunkcje z trudnościami w uczeniu się oraz wyjaśnia występujące zależności
PC2_KS_K01 Zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: