Diagnoza funkcjonalna i konstruowanie programów 10-5S-DFK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC2-KS-W01 Zna teoretyczne podstawy diagnozy funkcjonalnej
PC2-KS-W05 Zna cechy dobrej diagnozy
PC2-KS-W05 Zna wybrane metody i narzędzia diagnostyczne służące ocenie możliwości i potrzeb osób ze złożoną niepełnosprawnością
PC2-KS-W05 Zna zasady konstruowania indywidualnych programów
PC2-KS-U02 Umie interpretować dane diagnostyczne
PC2-KS-U03 Umie opracować kwestionariusz wywiadu
PC2-KS-U03 Umie opracować arkusze obserwacyjne
PC2-KS-U03 Umie konstruować zadania diagnostyczne do oceny funkcjonowania osób z niepełnosprawnością złożoną , w tym głuchoniewidomych.
PC2-KS-U02 Umie sformułować cele ogólne i cele szczegółowe do informacji o aktualnym poziomie funkcjonowania osoby z niepełnosprawnością złożoną, w tym głuchoniewidomej.
PC2-KS-U03, PC2- KK- U04 Umie wykorzystać elementy wybranych metod pracy z osobami z niepełnosprawnością złożoną ,w tym głuchoniewidomych w planowaniu pracy terapeutycznej
PC2-KK-K04 Ma świadomość konieczności zachowania się w sposób profesjonalny
PC2-KS-K02 Potrafi nawiązać kontakt z terapeutą , dziećmi, współpracować w grupie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: