Praktyka pedagogiczna dyplomowa w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub w szkołach - 3 tyg. (60 godz.) 10-5P-TPE2
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2_KS_W01 Wyjaśnia na poziomie rozszerzonym koncepcje
edukacji, diagnozy i terapii dzieci i młodzieży ze
specyficznymi trudnościami szkolnymi i rozumie
różnorodne uwarunkowania tych procesów
PC2_KS_W03 Opisuje na poziomie rozszerzonym system wsparcia
dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami
szkolnymi w szkołach i poradniach
psychologicznopedagogicznych, potrafi wyjaśnić ich
specyfikę i zachodzące procesy
PC2_KS_W05 Wykazuje się poszerzoną wiedzą o uczestnikach
diagnozy, edukacji i terapii oraz o metodach
diagnozowania ich potrzeb i oceny jakości usług
PC2_KS_U01 Wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu
diagnozy i terapii w celu analizy złożonych problemów
edukacyjnych i terapeutycznych dzieci
i młodzieży ze specyficznymi trudnościami szkolnymi
PC2_KS_U02 Wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu
terapii pedagogicznej oraz powiązanych z nią dyscyplin
w celu analizowania i interpretowania problemów
edukacyjnych i terapeutycznych
PC2_KS_U01 Dobiera adekwatnie metody, techniki i narzędzia
badawcze; opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki
badań, wyciąga wnioski, wskazuje kierunki dalszych
działań diagnostycznych i terapeutycznych
PC2_KS_U03 Analizuje, rozpoznaje możliwości rozwojowe,
obserwować, diagnozować, racjonalnie oceniać złożone
sytuacje podczas diagnozy i terapii dzieci
i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC2_KS_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności,
rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i
zawodowego
PC2_KS_K01 Odznacza się odpowiedzialnością za własne
przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje
i prowadzone działania diagnostyczne i terapeutyczne
oraz ich skutki
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: