Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach edukacyjnych / w poradniach psychologiczno-pedagogicznych 10-5P-TPE1a
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
PC2_KS_W04
Zna strukturę organizacyjną, cele, podstawy prawne i funkcjonowanie szkoły z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej
PC2_KS_W05
Charakteryzuje koncepcje diagnozy i terapii dzieci i uczniów ze specyficznymi trudnościami szkolnymi i małych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów
PC2_KS_W03
Wyjaśnia potrzebę wsparcia dzieci i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się realizowanego w szkole i w poradniach psychologiczno-pedagogicznych
PC2_KS_U02
Wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu terapii pedagogicznej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych i terapeutycznych
PC2_KS_U03
Potrafi ocenić przydatność typowych metod i procedur do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności edukacyjnej, diagnostycznej i terapeutycznej prowadzonej w szkołach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych
PC2_KS_K01
Zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej
PC2_KS_K02
Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczno-terapeutyczne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: