Diagnostyka psychopedagogiczna 10-5F-DPP1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
PC2_KK_W01 Opisuje miejsce diagnostyki w obszarach badawczych pedagogiki specjalnej oraz jej powiązania metodologicznego z naukami humanistycznymi i społecznymi
PC2_KK_W01 Wskazuje na powiązania interdyscyplinarne badań z zakresu pedagogiki specjalnej naukami humanistycznymi, społecznymi
PC2_KK_W07 Nazywa i wyjaśnia paradygmaty, w jakich prowadzone są badania w zakresie pedagogiki specjalnej
PC2_KK_W07 Prezentuje uporządkowaną, pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat diagnostycznego rozpoznawania różnych obszarów pedagogiki specjalnej
PC2_KK_W05 Wyjaśnia związek metod diagnozowania z koncepcjami teoretycznymi rehabilitacji, edukacji, terapii, resocjalizacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC2_KK_W08 Podaje zasady i normy etyczne postępowania diagnostycznego w rehabilitacji, edukacji, terapii i resocjalizacji
Umiejętności
PC2_KK_U04 Posiada umiejętność wyszukiwania i przetwarzania informacji diagnostycznych z uwzględnieniem różnych źródeł
PC2_KK_U04 Opracowuje narzędzie diagnostyczne do oceny obszaru funkcjonowania ucznia/grupy na podstawie wybranej koncepcji teoretycznej
PC2_KK_U02 Wykorzystuje wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy i interpretacji wyników diagnozy
PC2_KK_U03 Nakreśla kierunki dalszych badań w obrębie wybranej subdyscypliny pedagogiki specjalnej
Kompetencje społeczne
PC2_KK_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie diagnozowania zjawisk z obszaru pedagogiki specjalnej
PC2_KK_K02 Docenia postawę ciągłego doskonalenia warsztatu diagnostycznego w pracy pedagoga specjalnego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: