Wspomaganie rozwoju dzieci 10-4S-WRD1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PE2_U01 Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat zjawisk społecznych rozmaitej natury, przy użyciu różnych źródeł oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych; Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat wczesnej edukacji dzieci z trudnościami w uczeniu się i ich wspomagania
PE2_U02 Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych; Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych w procesie wspomagania rozwoju dzieci
PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie pedagogiki; angażuje się we współpracę; Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w procesie wspomagania rozwoju dzieci
PE2_K07 Jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie, oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne; Jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci z trudnościami w uczeniu się, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie a zaangażowanych w proces wspomagania rozwoju dzieci oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim
-----
PE2_U01 Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat wczesnej edukacji dzieci
z trudnościami w uczeniu się i ich wspomagania
PE2_U02 Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych w procesie wspomagania rozwoju dzieci
PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w procesie wspomagania rozwoju dzieci
PE2_K07 Jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci z trudnościami w uczeniu się, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie a zaangażowanych w proces wspomagania rozwoju dzieci oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: