Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań 10-4S-SPD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2018Ln: |
Efekty kształcenia
PE2_U12 potrafi skutecznie współpracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, zarówno kierować
praca zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka
PE2_U13 potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej
PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością
w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczesnej edukacji
i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się we współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych
PE2_K07 jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci z trudnościami w uczeniu się, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach
i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim
PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami
------------------------------------------
PE2_U12 Potrafi skutecznie pracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, kierować pracą zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka w procesie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PE2_U13 Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu wykrywania, definiowania i zaspokajania specjalnych potrzeb edukacyjnych
PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie diagnozy i terapii dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PE2_K07 Jest wrażliwy na problemy edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, gotowy do komunikowania się z otoczeniem, w tym rodzicami dzieci oraz innymi osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne, np. naukowym kole studenckim
PE2_K09 Wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: