Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci, poziom zaawansowany 10-4S-RPZ1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2019Zn: |
Efekty kształcenia
PE2_W11 Dysponuje pogłębioną wiedzą z zakresu prawidłowego i zaburzonego rozwoju dzieci
PE2_W19 Zna metody i narzędzia diagnozowania poziomu rozwoju dzieci oraz działania naprawcze stosowane w przypadku dzieci o zaburzonym rozwoju.
PE2_W20 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą kontekstu psychologicznego, społecznego, kulturowego i organizacyjnego działalności pedagogicznej w zakresie wspomagania rozwoju psychoruchowego dzieci w wieku przedszkolnym.
PE2_U03 Potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych z rodzicami w procesie włączania działania wspomagającego rozwój psychoruchowy dziecka w działalność pedagogiczną przedszkola
PE2_U03 Umie zrealizować diagnozę nauczycielską, dotyczącą konkretnego dziecka na tle grupy rówieśniczej
PE2_K06 Ma świadomość odpowiedzialności nauczyciela za rozwój psychoruchowy powierzonych mu dzieci
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: