Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania - metodyka, poziom zaawansowany 10-4S-RMG1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PE2_W13 Ma szczegółową wiedzę dotyczącą prawidłowości rozwoju mowy, a także zaburzeń rozwoju mowy u dzieci oraz ma świadomość związku pomiędzy rozwojem mowy a gotowością do nauki czytania i pisania, w tym konieczności korygowania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym.
PE2_W11 Orientuje się w publikacjach dotyczących rozwoju mowy oraz gotowości do nauki czytania i pisania.
PE2_W15 Dostrzega zaburzenia rozwoju mowy i potrafi skierować dziecko do logopedy.
PE2_U10 Wie, jakie ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe i fonacyjne realizowane w przedszkolu przyczyniają się do rozwoju mowy oraz potrafi je uwzględniać w działalności pedagogicznej.
PE2_U10 Potrafi wzbogacać słownictwo u dzieci oraz dbać o precyzję porozumiewania się dziecka z innymi dziećmi oraz dziecka z dorosłymi
zgodnie z zaleceniami podstawy programowej i metodyką wychowania przedszkolnego.
PE2_U13 Potrafi dbać o należyte przygotowanie dziecka do szkoły w zakresie osiąg
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: