Podstawy pedagogiki trudności w uczeniu się 10-4S-PPT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2018Ln: |
Efekty kształcenia
PE2_W15 Ma uporządkowaną wiedzę o realizatorach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej, z uwzględnieniem działalności zawodowej nauczycieli; Ma pogłębioną wiedzę o nauczycielach i nauczycielach-specjalistach i ich roli w procesie diagnozy i terapii trudności w uczeniu się
PE2_W18 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych w zakresie określonym specjalnością studiów; Ma szczegółową wiedzę dotyczącą teoretycznych koncepcji kształcenia uczniów z trudnościami w uczeniu się
PE_2W19 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie określonym specjalnością studiów; Ma szczegółową wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się na etapie wczesnej edukacji
PE2_W21 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą wsparcia pedagogicznego na danym etapie edukacji i w zakresie określonym specjalnością studiów; Ma szczegółową wiedzę dotyczącą wsparcia pedagogicznego uczniów z trudnościami w uczeniu się na etapie wczesnej edukacji
PE2_U04 Potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych, ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień pedagogicznych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych; Potrafi wykorzystując różne ujęcia teoretyczne poprawnie i skutecznie wypowiadać się w mowie i piśmie, konstruować rozbudowane, ustne i pisemne wypowiedzi dotyczące zagadnień związanych z pracą z uczniami z trudnościami w uczeniu się
PE2_U05 Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów, kierując się przy tym zasadami etycznymi. Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii dotyczących pracy z uczniami z różnie uwarunkowanymi trudnościami w uczeniu się, popartych rozbudowaną argumentacją z zakresu pedagogiki korekcyjnej.
PE2_K03 Docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy pedagoga. Docenia znaczenie pedagogiki wczesnoszkolnej dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i budowania warsztatu pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
-----------------------------------------------------
PE2_W15 Ma pogłębioną wiedzę o nauczycielach i nauczycielach - specjalistach i ich roli w procesie diagnozy i terapii trudności w uczeniu się
PE2_W18 Ma szczegółową wiedzę dotyczącą teoretycznych koncepcji kształcenia uczniów z trudnościami w uczeniu się
PE_2W19 Ma szczegółową wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się na etapie wczesnej edukacji
PE2_W21 Ma szczegółową wiedzę dotyczącą wsparcia pedagogicznego uczniów z trudnościami w uczeniu się na etapie wczesnej edukacji
PE2_U04 Potrafi wykorzystując różne ujęcia teoretyczne poprawnie i skutecznie wypowiadać się w mowie i piśmie, konstruować rozbudowane, ustne i pisemne wypowiedzi dotyczące zagadnień związanych z pracą z uczniami z trudnościami w uczeniu się
PE2_U05 Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii dotyczących pracy z uczniami z różnie uwarunkowanymi trudnościami w uczeniu się, popartych rozbudowaną argumentacją z zakresu pedagogiki korekcyjnej
PE2_K03 Docenia znaczenie pedagogiki wczesnoszkolnej dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i budowania warsztatu pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: