Podstawy kształcenia komplementarnego (b-learning, m-learning) 10-4S-PKK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE2_W08
- Ma rozszerzoną wiedzę na temat kształcenia komplementarnego z punktu widzenia wyrównywania szans edukacyjnych.
PE2_W15
- Ma uporządkowaną wiedzę o metodach pracy nauczycieli posługujących się technologiami kształcenia zdalnego, rozumie specyfikę tego typu działalności dydaktycznej.
PE2_W16
- Ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych oraz etyki zawodowej w kształceniu komplementarnym.
PE2_W18
- Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych z zakresu kształcenia komplementarnego.
UMIEJĘTNOŚCI
PE2_U01
- Posiada pogłębione umiejętności wyszukiwania i przetwarzania informacji dotyczących kształcenia komplementarnego.
PE2_U04
- Potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie na tematy związane z kształceniem komplementarnym.
PE2_U05
- Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii popartych rzeczową argumentacją, w zakresie kształcenia zdalnego.
PE2_U09
- Potrafi generować rozwiązania problemów edukacyjnych w obszarze kształcenia komplementarnego.
PE2_U11
- Potrafi wykorzystać narzędzia edukacji zdalnej, by samodzielnie zdobywać wiedzę, a także inspirować uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych do samodzielnego uczenia się, wspierać ich do działań na rzecz uczenia się przez całe życie.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE2_K01
- Ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie kształcenia komplementarnego.
PE2_K02
- Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w dziedzinie edukacji zdalnej; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w tworzeniu projektów kursów e-learningowych; potrafi działać w grupie, współpracować w ramach projektu.
PE2_K03
- Docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, rozumie związane z tym problemy w stosowaniu kształcenia komplementarnego i zdalnego na różnych poziomach edukacji.
PE7_K07
- Jest wrażliwy na problemy edukacyjne związane z e-learningiem i innymi formami edukacji zdalnej, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie, oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących kształcenie komplementarne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: