Grafika 3D 10-4S-G3D
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE2_W15
- Ma uporządkowaną wiedzę dotyczącą wykorzystania programów graficznych w działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej, z uwzględnieniem działalności zawodowej nauczycieli.
PE2_W18
- Ma uszczegółowioną wiedzę na temat teoretycznych podstaw wykorzystania programów graficznych 3D w działaniach edukacyjnych.
UMIEJĘTNOŚCI
PE2_U02
- Potrafi odnieść wiedzę z zakresu pedagogiki do projektowania edukacyjnego zastosowania programów graficznych.
PE2_U10
- Potrafi wybrać i zastosować odpowiednie programy grafiki przestrzennej do realizacji zadań edukacyjnych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE2_K01
- Ma pogłębioną świadomość potrzeby ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego wynikającego z postępu technologicznego.
PE2_K05
- Jest świadomy istnienia etycznego wymiaru stosowania technologii informacyjnej w edukacji, zwłaszcza w aspekcie wykorzystywania programów graficznych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: