Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania 10-4S-DTC1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: |
Efekty kształcenia
PE2_W18 ma szczegółową wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych dotyczących wczesnej edukacji w tym wczesnej edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami
PE2_U02 potrafi wykorzystywać i integrowac wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnychy, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działan praktycznych w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się
PE2_U07 ma pogłębione umiejętnosci obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych z obszaru trudności dzieci w opanowywaniu umiejętności szkolnych
PE2_U13 potrafi realizowac zadania i rozwiązywac problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej
PE2_K02 jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczensje edukacji i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się w współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych
PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: