Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się matematyki 10-4S-DCM2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PE2_W18 ma szczegółową wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych dotyczacych wczesnej edukacji w tym wczesnej edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami
PE2_U02 Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i
projektowania działań praktycznych w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się
PE2_U07 Ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania,
racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych z obszaru trudności dzieci w opanowywaniu umiejętności szkolnych
PE2_U13 Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne z zakresu pedagogiki korekcyjnej
PE2_K02 Jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu
indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie wczesnej edukacji i pedagogiki korekcyjnej; angażuje się we współpracę w toku rozwiązywania problemów edukacyjnych
PE2_K09 wykazuje wrażliwość na problemy uczniów ze specjalnymi potrzebami
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: