Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu 10-4P-PEW1a
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: |
Efekty kształcenia
PE2_W07 ma pogłębioną wiedze o rodzajach więzi społecznych nawiązywanych przez uczestników procesu wczesnej edukacji oraz czynnikami wpływających na ich kształtowanie się
PE2_W15 Ma pogłębioną wiedzę o nauczycielach i nauczycielach - specjalistach, jako realizatorach działalności edukacyjnej, wychowawczej,
opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej
PE2_U07 Ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych z
obszaru trudności dzieci w opanowywaniu umiejętności szkolnych
PE2_U08 Potrafi dokonać poprawnej analizy teoretycznej obserwowanych i podejmowanych działań praktycznych w pracy z dziećmi na etapie wczesnej edukacji
PE2_U09 Potrafi zaproponować oryginalne rozwiązania złożonych problemów pedagogicznych dotyczących dzieci z trudnościami w uczeniu się, a
także przewidywać skutki zaproponowanych działań
PE2_U10 Potrafi wybrać i zastosować zindywidualizowany sposób postępowania wobec danego dziecka z trudnościami w uczeniu się, dobrać odpowiednie do jego potrzeb i możliwości metody pracy
PE2_U11 Potrafi samorzutnie podejmować działania w celu własnego rozwoju, a także wspierać uczestników procesu edukacyjno
- wychowawczego w zdobywaniu przez nich wiedzy i rozwijaniu samodzielności w procesie uczenia się
PE2_U12 Potrafi skutecznie współpracować w zespole przyjmując wspólne cele działania, zarówno kierować
praca zespołu, jak i pełnić rolę jego odpowiedzialnego i aktywnego członka
PE2_K01 Ma gruntowną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności z zakresu wczesnej edukacji dzieci z trudnościami w uczeniu się i rozumie ciągła potrzebę doskonalenia się
PE2_K04 Utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w czasie praktyk asystencko - pedagogicznych, odznacza się rozwagą i dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań wynikających z programu praktyk i bieżących zadań praktykanta
PE2_K05 Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej w czasie realizacji praktyk asystencko - pedagogicznych; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą;
poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych
PE2_K06 Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym z trudnościami w uczeniu się, za podejmowane decyzje, działania i ich skutki, odznacza się odpowiedzialnością wobec ludzi, dla których dobra stara się działać i
odznacza się taką postawą
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: