Finansowanie projektów edukacyjno-artystycznych 10-3S-FPA1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Treści przedmiotu: |
W cyklu 2020L:
Treści / Liczba godzin |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student zna w określonym zakresie układ instytucji kultury i obiegu sztuki w wybranych lokalizacjach miejskich.
2. Student zna zasady konstrukcji projektu edukacyjno-artystycznego, jego specyfikę, niezbędne składowe struktury, metody projektowania oraz ewaluacji.
3. Student zna zasady finansowania projektów i ma wiedzę o instytucjonalnej infrastrukturze pozyskiwania środków.
Umiejętności:
1. Student potrafi indywidualnie bądź zespołowo przygotować projekt edukacyjno-artystyczny i wnioski o jego finansowanie.
2. Student wie jak starać się o środki na realizację projektów.
Kompetencje:
1. Student potrafi działać zespołowo, umie przyjmować różne role w grupie oraz organizować jej pracę.
2. Student ma świadomość jak poprzez projekty edukacyjno-artystyczne aktywnie i twórczo uczestniczyć w życiu kulturalnym.
Literatura
W cyklu 2020Z:
Literatura: |
W cyklu 2020L:
Obowiązkowa: |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Omówienia i ćwiczenia w grupie; indywidualna praca projektowa 30 godz. - ćwiczenia na zajęciach |
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: