Techniki multimedialne II 10-3F-TM2
Przedmiot realizuje treści kształcenia w zakresie obejmującym:
struktury prezentacji multimedialnych,
analogowe i cyfrowe techniki audio i wideo,
łączenie obrazu z dźwiękiem,
kreowanie przestrzeni wirtualnej,
interaktywne prezentacje internetowe i multimedialne,
programy komputerowe do cyfrowej obróbki materiałów audiowizualnych i multimedialnych.
W ramach przedmiotu zobowiązany jest do przygotowania dwóch ćwiczeń wykonanych w wybranych technikach animacji komputerowej.
Zadania realizowane są w programie After Effects
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Ocena wypowiedzi ustnej w trakcie zajęć i przygotowanej przez studenta prezentacji.
Ocena aktywności studenta na zajęciach.
Ocena wykonanych prac.
Ocena na podstawie obserwacji i wypowiedzi ustnej.
Literatura
Kluszczyński R. 2002. Film – wideo – multimedia. Sztuka ruchomego obrazu w erze elektronicznej
Kluszczyński R. 2010. Sztuka interaktywna. Od dzieła-instrumentu do interaktywnego spektaklu
Manovich L.; 2011. Język nowych mediów; Warszawa
Efekty kształacenia
Wiedza:
1. Student ma wiedzę o środkach wyrazu i możliwościach kreacji w sztuce nowych mediów.
2. Student zna wybrane programy komputerowe do tworzenia i edytowania grafiki.
3. Student zna podstawowe zasady zarządzania prawami autorskimi do utworów audiowizualnych.
Umiejętności:
1. Student posługuje się narzędziami wybranych programów grafiki komputerowej.
2. Student przy użyciu cyfrowych narzędzi multimedialnych potrafi skonstruować świadomą wypowiedź artystyczną.
Kompetencje:
1. Student dokonuje analizy i omówienia dzieł audiowizualnych i multimedialnych istniejących w powszechnym obiegu kultury.
2. Student potrafi objaśnić i pokazać innym użytkownikom sposób obsługi wybranych programów grafiki komputerowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: