Grafika wydawnicza 10-3F-GRW1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Treści Przedmiot jest skoncentrowany na tworzeniu grafiki na potrzeby druku. Zagadnienia poruszane na zajęciach dotyczą typografii, tego co decyduje o jakości projektu graficznego, technicznych narzędzi do wykonania wielostronnicowego projektu. Przygotowują do realizacji samodzielnych projektów z zakresu grafiki wydawniczej. Liczba godzin 30 1.Typografia 2. Dobry i zły projekt graficzny 3. Wielostronnicowe portfolio 4 Książka dla dzieci (praca grupowa) |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student ma podstawową wiedzę o elementach i zasadach komunikacji wizualnej stosowanych w grafice wydawniczej.
2. Student posiada wiedzę na temat przygotowania publikacji do druku.
3. Student zna wybrane narzędzia cyfrowe (sprzęt i oprogramowanie) używane w grafice wydawniczej.
Umiejętności:
1. Student umie precyzyjnie opisać zagadnienia z zakresu typografii i liternictwa.
2. Student potrafi samodzielnie interpretować tekst za pomocą środków wizualnych, oraz analizować związki pomiędzy elementami wizualnymi projektu a tekstem.
3. Student potrafi samodzielnie zaprojektować oraz wykonać złożone zadanie z zakresu grafiki wydawniczej.
Kompetencje:
1. Student potrafi rzeczowo komunikować się ze specjalistami i publicznością na temat dzieł grafiki wydawniczej.
2. Student potrafi krytycznie ocenić własne prace z grafiki wydawniczej.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
METODY KSZTAŁCENIA Zespoły na platformir Teams: NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: