Zaburzenia komunikacji w autyzmie 10-2S-ZKA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Treści: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KK_W01, PC1_KK_W04
Charakteryzuje cechy diagnostyczne zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) i różnicuje je z innymi tzw. całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz z zaburzeniami spowodowanymi niedokształceniem mowy o różnej etiologii
PC1_KK_W01, PC1_KK_W04, PC1_KK_W06
Potrafi opisać wczesne symptomy zaburzeń autystycznych (w tym objawy dotyczące komunikacji z otoczeniem i mowy)
PC1_KK_W06, PC1_KK_W08
Potrafi wyjaśnić prawdopodobne przyczyny zaburzeń ASD w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych
PC1_KK_W04, PC1_KK_W06
Potrafi scharakteryzować podstawowe zasady kompleksowej terapii osób z ASD
PC1_KK_U02, PC1_KS_U01
Poddaje trafnej analizie objawy zaburzeń obserwowane u osób z ASD
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02
Potrafi interpretować objawy zaburzeń mowy i komunikacji prezentowane w materiale filmowym
PC1_KK_K01, PC1_KK_K03, PC1-K04
Docenia konieczność stałego poszerzania wiedzy na temat diagnozy i terapii osób z ASD. Jest wrażliwy na specyficzne potrzeby osób z ASD.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody kształcenia: Kontakt z prowadzącą ćwiczenia i warsztaty odbywać się będzie drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl. Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącą z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Sposób dołączenia studentów do grupy zajęciowej został przekazany grupie w wiadomości mailowej przez USOSmail. Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: