Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KK_W06 PC1_KK_W09 PC1_KS_W01 Student kryteria diagnostyczne zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz ich uwarunkowania
PC1_KK_W06 PC1_KK_W09 PC1_KS_W01 PC1_KS_W05 PC1_KS_W06 Student zna mechanizmy zaburzen przetwarzania sensorycznego oraz integracji percepcyjno-motorycznej u dziecka z ASD
PC1_KK_W06 PC1_KK_W13 PC1_KS_W05 Student zna podstawowe koncepcje strategii terapeutycznych w pracy z dzieckiem z ASD
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna prawidłowy przebiegu procesu diagnostycznego ze szczególnym uwzględnieniem roli wieloprofilowej, kompleksowej diagnozy pozytywnej.
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna techniki pracy z dzieckiem w zakresie wieloprofilowej terapii
Umiejętności
PC1_KS_U01 Student potrafi dokonać analizy zachowań dziecka z ze spektrum autyzmu
PC1_KS_U01 Student potrafi stosować ćwiczenia i zabawy stosownie do przyjętej strategii postepowania w edukacji i terapii dzieci ze spektrum autyzmu
Kompetencje społeczne
PC1_KK_K02 PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Student potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka małego dziecka.
PC1_KK_K01 PC1_KS_K01 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie metod diagnozy i terapii dziecka z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: