Tyflopsychologia 10-2S-TYP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01, PC1_KS_W05 Charakteryzuje specyfikę rozwoju procesów poznawczych u osób z dysfunkcją wzroku.
PC1_KS_W01, PC1_KS_W05 Przedstawia wyniki badań naukowych dotyczących różnych aspektów zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży z dysfunkcją wzroku oraz psychospołecznego funkcjonowania ich rodzin.
PC1_KS_W01 Omawia etapy procesu psychologicznej adaptacji osoby do utraty wzroku
PC1_KS_U01, PC1_KS_U04 Potrafi zinterpretować wyniki badań naukowych dotyczących stereotypów i uprzedzeń wobec osób niewidomych i słabowidzących w odniesieniu do poznanych teorii psychologicznych
PC1_KS_U01 Trafnie różnicuje fakty na temat psychospołeczne funkcjonowania osób z dysfunkcją wzroku (koncepcje teoretyczne, dane empiryczne, doniesienia z praktyki edukacyjno-terapeutycznej) i mity obecne w wiedzy potocznej.
PC1_KS_U01, PC1_KS_U04 Potrafi omówić wpływ niepełnosprawności wzrokowej na realizację zadań rozwojowych przypadających na kolejne fazy życia.
PC1_KS_K01 Uczestniczy w pracy w grupie, przyjmując w niej różne role.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: